۰۲۱-۸۸۱۰۷۵۰۰

بورس کالا

بورس کالا یکی از مهمترین بازارها در کشور به جهت تعیین قیمت کالاها می باشد. در این بازار شامل چهار گروه کالایی اصلی مورد معامله قرار می‌گيرند: محصولات صنعتی و معدنی، محصولات پتروشيمی، فرآورده‌های نفتی و محصولات کشاورزی. عمده معاملات در بازار بورس کالا از طریق مکانیزم حراج صورت می پذیرد. همچنین علاوه بر امکان خرید از بورس کالا به قصد مصرف داخلی، امکان خرید از بازار مختص به صادران نیز وجود دارد.

بورس کالا علاوه بر موارد پیش گفته امکان اخذ موقعیت در بازار آتی (Future) و بازار اختیار استاندارد (Option) در بازار بورس کالا برای کالاهایی من جمله صندوق های طلا، شمش طلا، نقره، زعفران، زیره وجود دارد.

همچنین در بورس کالا امکان تامین مالی برای شرکت هایی که محصول پذیرش شده در بورس کالا دارند، از طریق بستر اوراق سلف موازی فراهم می باشد. کارشناسان و مشاوران مرکز تجارت مالی ایران آمادگی مشاوره در تمام زمینه های یاد شده اعم از خرید محصول در بورس کالا، پذیرش کالا در بورس کالا، تامین مالی و … به متقاضیان محترم دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه های مرتبط

درباره ما

یکی از مهم ترین سوال های همه ما اینکه بازار مالی چیست و انواع بازار مالی کدام است؟ بازارهای مالی یکی از مهم ترین بخش های اقتصادی هرکشور هستند که وظیفه اصلی تامین مالی بنگاه های بزرگ را به دوش می کشند. هم چنین به تازگی شاهد شکل گیری بازارهای جدید مالی مانند بازار رمز ارزها هستیم.

مشخصات ما

شبکه های اجتماعی

تمامی حقوق وبسایت متعلق به تیم طراحی مرکز تجارت مالی ایران می باشد.